Pagina's

donderdag 12 maart 2015

Sweet Annie: Op tot de laatste centimeter + weggevertje!

Ik zou het nog bijna vergeten, met het hoogzwanger zijn en de naaiwoede.
Morgen wordt er verjaart! En wel door mezelf!
29 lentes om precies te zijn.
Misschien wordt er ook wel bevallen, en is het de laatste 13e maart, waarop ik de enige ben in het gezin die kaarsjes mag blazen. *al heb ik al 20 jaar geen kaarsjes meer geblazen denk ik :p *
We zullen het u spoedig weten te zeggen.

Bij een verjaardag, hoort een cadeautje!
Eentje voor mij, en eentje voor u :)
Ikzelf koos de onderste Tilly, en het onderbroek hou ik ook lekker zelf.

Stof: Sweet Annie by Kersenpitje
Patroon: Tilly - Mijn Tas

Stof: Sweet Annie by Kersenpitje
Elastisch biais met glitter: Chellebel
Patroon: Liel

Maar u, u kan ook wat winnen!
Namelijk onderstaande Tilly, met bijpassende oorbelletjes :). Perfecte combo, toch?


Wat moet u daarvoor doen?
* volger zijn of worden, op gelijk welke wijze
* een berichtje nalaten dat je wil deelnemen

Deelnemen kan tot het eind van mijn verjaardag, 13/03/2015 23u59.
De winnaar wordt zo snel mogelijk (ik poog zaterdag) getrokken, afhankelijk van of ik zaterdag nog zwanger ben, of niet meer :p.

62 opmerkingen:

  1. ooch... heel mooi! Ik neem graag deel! Alvast een heel gelukkige verjaardag gewenst! Maak er een mooie dag van morgen... en als het toch bevallen wordt, dan krijg je het mooiste verjaardagscadeautje: een wolk van een baby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh ik wil zeker deelnemen hoor !! En ik hoop stiekem dat we beide morgen bevallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die onderbroek is anders ook niet mis :-)
    Ik doe graag mee !
    Ik zet een linkje op Maaksels van CarlaK, is dat oke ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooooooh zo mooi! Natuurlijk wil ik meedoen! En volger was ik al

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da stofke is wel da max he. Ik doe mee! En die oorbellen, wooow, me like! Met een assorti sakoche zie ik da wel zitten! 29? Jonge deerne, torie! Uw jeugdige leeftijd kan ik ni winnen, zeker he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil graag meedoen!!! En ik wens je een gelukkige verjaardag en hopelijk snel een wolk van een baby!
    Veel succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wil ook meedoen en alvast een gelukkige verjaardag en misschien een baby XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh ! dat wil ik wel winnen :p =D

    Ik ben benieuwd wanneer de spruit te voorschijn komt !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooooi! Kwou dak ook nog zo'n naaitalenten had :-) ik wil deelnemen! Al een gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaaaw , dat wil ik wel winnen. Zo mooi.
    Een makkelijke bevalling gewenst en een prachtbaby.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie creaties (zoals altijd!) Ik neem ook lekker deel aan je give away!! Wie zou het niet willen winnen:-p
    En hopelijk ben je bevalen op je eigen verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook mee! Alvast een gelukkige verjaardag en veel succes met je bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof, ik doe ook graag mee. Gelukkige verjaardag en veel succes met de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtexemplaren die Tilly's van jou. Ik wil graag een kansje wagen om er 1 te winnen.
    In elk geval al succes bij de bevalling ;)
    ik ben een bloglovin volgertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Ellen!
    Super leuk, zoals veel spullen die je maakt :-) dus ik doe graag mee.
    Een vlotte bevalling en een wolk van een babybroertje gewenst voor Louise!

    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke Tilly's!
    Ik doe graag mee
    en voor morgen alvast een heel gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe ook mee! Fijne verjaardag en ik hoop op een superleuk verjaardgskadoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben een volger op bloglovin én op facebook want altijd jaloers op je mooie maaksels! Ik doe dus uiteraard ook graag mee om dit mooie stuk te mogen ontvangen!
    En uiteraard, voor morgen: een héél gelukkige verjaardag!!!!!!

    K(re)atrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee! Wat een mooi exemplaar! Een geweldig leuke verjaardag morgen en een vlotte bevalling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 'Dikke' proficiat voor de verjaardag! En stel dat bevallen misschien nog een dagje uit. Dan kun jij van je verjaardag genieten en heeft de kleine ukkepuk later een eigen feestdagje. De tasjes zien er erg schattig uit. Ik zou wel een outfit vinden die erbij past mocht ik het winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mensen die op de 13e verjaren zijn zo cool ;-) ( valt het op dat ik ook op ne 13e geboren ben? Ne vrijdag dan nog wel ;-))

    Ik doe graag mee! Ik heb een rot"donderdag de 12e" achter de rug en ik wil wel eens goed nieuws krijgen ook ;-)

    Trouwens, mensen die op 13 maart geboren worden, zijn het supercoolst ;) ik heb morgen een jarige dochter, zij mag 3 kaarsjes uitblazen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hola, tasje én oorbellen, wil ik allebei wel! Prettige verjaardag!
    En mocht je op een vrijdag de 13e moeten bevallen? Och, da's gewoon een dag gelijk alle andere... Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anoniem3/12/2015

    Dat wordt spannend!! Ik ben al een tijdje volger via bloglovin en ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alvast een gelukkige verjaardag gewenst! Leuk idee; ik doe graag mee ;) Zeker nog nooit zoveel verjaardagswensen gekregen? Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtig stofje! daar waag ik graag een kansje voor :-) volgend deed al al een hele tijd via bloglovin, dus dan rest me enkel nog een toitoitoi voor een vlekkeloze bevalling en een hele fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zalig mooi! Ik doe graag mee.
    Het stofje geeft echt zo'n heerlijk lentegevoel.

    Voor jou, morgen, een superfijne verjaardag, met wie weet, een fijn cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! En hopelijk snel bevallen. Leuk om te zien dat je een t shirt en onderbroek gemaakt hebt, was mijn idee ook met die stof. Ik heb vorige week allemaal elastiek en elastisch biais besteld, dus wil er ook mee aan de slag,
    Ik doe ook graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alvast een heel gelukkige verjaardag! Ik doe heel graag mee! De onderbroek is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik doe ook graag mee, en hopelijk is de kleine spruit er morgen ook, zou toch wel een mooi verjaardagskado zijn ??

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil heel grzag deelnemen voor zo een pareltje ! 💜Geniet van.je verjaardag ! 💐🎂🎁

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow, hier doet al 1000 man mee, maar ik waag toch ook nog eens een kansje. Ik duim dat de kleine man nog even blijft zitten. Verjaardagen moet je niet delen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik hoop eigenlijk dat je toch nog een dagje wacht met bevallen, zo hebben jullie allebei jullie verwen-dagje! Geniet van je dagje morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel knap gemaakt weer! Ik waag 'n waterkansje en ik wens je meteen een fijne verjaardag en een voorspoedige bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De baby laat op zich wachten zeg... Spannend om te volgen!
    Ik vind je Tilly prachtig en waag dus graag mijn kans...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik mag je al proficiat wensen want het is na middernacht ;-) ik gun de anderen een kansje op dit leuke prijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoeraaa , gelukkige verjaardag. ik doe ook graag mee voor de Tilly en de oorbelletjes en laat die kleine man nu maar snel komen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gelukkige verjaardag! Hopelijk krijg je vandaag het mooiste kado ooit!
    Ik vind het stofje prachtig, dus neem graag deel aan de give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Stoffen op maken, daar houd ik ook van! Niks zo erg als een halve lap terug moeten leggen in de voorraad. Ik ding graag mee voor de Tilly!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Alvast een dikke hieperdepieperdepiep hoeraaaa! je hebt jezelf al in de watten gelegd met je leuk nieuw tasje en onderbroek :) Je ander tasje en oorbellen zijn supermooi en zou ik dolgraag winnen! spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super mooi! Ik waag graag m'n kans. En zo spannend zeg ... de laatste lootjes van een zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil heel graag een lotje, hopelijk brengt vrijdag de 13de dan veel geluk voor mij en een baby voor jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gelukkige verjaardag!
    En alvast veel succes gewenst met de bevalling en het genieten van de nieuwe wolk van een baby :-)
    Ik waag graag mijn kans voor het mooie pakketje.
    Volger ben ik al een tijdje.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig stofje, prachtige Tilly!
    En een dikke proficiat (maal 1 of maal 2)! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gelukkige verjaardag en hopelijk wordt je mama op jouw verjaardag. Dat zou een mooi verjaardagscadeau worden maar deze Tilly ook ... ook om te krijgen! Ik verjaar zondag, dus dat zou een super cadeau zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh zeg, wat een mooie tilly! Ik volg je al langer (en ook op FB in ons leuke mamagroepje, rara :) ). Nog even geduld baby, deze dag is van jouw mama, kies jij maar lekker je eigen dagje uit :) (maar niet meer te lang wachten, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gelukkige verjaardag. Ik duim mee met jou dat de baby nu bijna eens wilt geboren worden.
    En voor zo'n mooi setje doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gelukkige verjaardag, geniet maar hartstikke van je verjaardag :) En succes met het kleine babytje dat op komst is. Tuurlijk doe ik graag mee voor je mooie give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gelukkige verjaardag!
    Ik doe ook graag mee voor deze give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gelukkige verjaardag! Geniet van de laatste voor de kaap van de 30 :)
    Ik doe ook graag mee, voor dit leuke tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Super mooi gemaakt wie wil die niet winnen. Geniet van je verjaardag, en binnenkort van jullie wolk van een baby.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Super!! zou dit ook wel willen winnen!!! Gelukkige verjaardag trouwens!!!! xxx (Delphine De Langhe)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ewel, ik hou niet gan bloemenstofjes en nog minder van roze, maar jij hebt me echt wel weten te overtuigen door dit stofje prachtig te verwerken! Ik waag dus graag mijn kans :)
    Een fijne verjaardag maar ik denk echter dat je momenteel geen tijd hebt om een stukje taart te eten want ik denk dat je aan het bevallen bent :) dus bij deze, nog een duwtje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh ik doe ook graag mee! Ik heb nog nooit iets gewonnen :). Gelukkige verjaardag trouwens!! Ik hoop toch dat de baby nog een dagje blijft zitten, toch leuker om je verjaardag niet te moeten delen! Anderzijds wel prachtig verjaardagsgeschenk voor jou, zo'n babytje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Leuk! Ik doe ook nog graag mee! En natuurlijk nog een gelukkige verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. HIEPERDEPIEPERDEPIEP... HOERAAAAA!!!
    Met het weggevertje doen wij ook graag mee, altijd kandidaat voor zelfgemaakte cadeautjes, zeker in zo'n mooi stofje!!
    Ik wacht alvast in spanning af naar een berichtje 'Hij is er...' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zal ik dan de laatste zijn die nog meedoet? Een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nog een late dikke proficiat met je verjaardag. :-)

    BeantwoordenVerwijderen