Pagina's

zaterdag 14 maart 2015

Winnaar weggevertje

Nopes, ik ben nog niet bevallen.
Babybroer wou zijn verjaardag niet delen met mij, en dat hij groot gelijk heeft eigenlijk ;).
Grote smurf is uit voorzorg wel gaan logeren bij mijn zus en mama voor het weekend, gezien wij in het hol van Pluto wonen en het anderhalf uur duurt eer ik een babysit heb als het "de moment" is. Gelukkig heeft mijn buurvrouw zich aangeboden om dat anderhalf uur te overbruggen als het hoogdringend is, maar toch is het handig dat ze nu bij meme en tita is.
Al mis ik ze wel gelijk zot...
Het voelt zo leeg, ons huis zonder kabouter Kwebbel :(. Maar bon, ze komt morgen alweer terug, we overleven het wel!

Dus dan maar de oude getrouwe random.org, ipv een allerschattigst kinderhandje die de winnaar trekt, uit een potje naampjes.
Ik zette alle deelnemers in een lijstje zodat iedereen een nummertje kreeg.



En die deed random.org:


Proficiat Marie-Anne Callens!
Je mag me een berichtje sturen, via het contactformulier hier aan de linkerzijde van de pagina, met je adresgegevens.


En intussentijd pakken we ons er zo nog eentje se. Onder het motto "Baat het niet, dan schaadt het niet".

6 opmerkingen:

  1. 1,5 uur is wel ver. Bij ons was het een uur. Dus toen mijn vliezen braken heb ik meteen gebeld. Ik had toen pas weeën een halve dag later, maar koen was op tijd opgehaald

    Succes nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnares en ik duim voor je dat je snel babybroer in je armen mag houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnares!
    Amai, 1,5 uur, dat is al de moeite. ;-)
    Ik hoop mee dat het nu snel mag gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat aan de winnares en voor jou hoop ik dat de baby snel ter wereld komt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijna 11 bijnaaaa :-D
    Proficiat aan de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haaa, aan de Gini! Ik at ne straffe chili con carne en een beetje later zijn we naar het ZH geracet! Geen tijd om oma te laten afkomen, oudste kind gewoon mee in de auto! Als 't moet, moet het, hihi. Ze hebben daar mijn hele verblijf in de materniteit met mij gelachen ;o) "Ah, gij zijt die da in 3 minuten is bevallen!"
    Nog even geduld met die laatste loodjes, er is nog geen enkele baby blijven zitten :oD

    BeantwoordenVerwijderen