Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

Boekentasje

Vandaag kwam Mamanessa een workshop boekentasje maken geven bij mij thuis. Het was gezellig en superleuk :). Alle info over de workshops vindt u hier.

 Allemaal ijverig aan het werk!

Olapa in gesprek met Cococinel.
Mijn exemplaar, formaat kleuterboekentas.

Stof: Playground - Michael Miller


De binnenkant maakte ik met gelamineerd katoen. De bedoeling was gabardine, maar als mijn dochter even klungelig gaat zijn als mij, dan gaan daar nog veel drankskes in uitlopen, en dus speelde ik op zeker ;).

Stof: Fox Olive, hier bij Kersenpitje

Zie ze blinken!


Oja, deze ochtend ook post ontvangen uit NL :). Via Marktplaats kan je hier goedkoop Gütermanngaren kopen aan gemiddeld 1 euro het klosje. Die van de Sjaak was ook dik in orde hoor, maar vooral donkere en minder hippe kleuren. Bij de dame kon je de kleuren zelf kiezen aan de hand van de nummers, maar daar was ik natuurlijk te lui voor. Ik mailde gewoon "graag hippe kleuren, geen pastel, geen donker en geen fletse kleuren, ik vertrouw op u keuze". Et voila, dat vertrouwen was terecht :).


5 opmerkingen:

  1. het was een super fijne namiddag en het resultaat mag er wezen ! bedankt voor de organisatie ! en bedankt dames voor deze leuke middag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig schone boekentaskes......en ik bestelde ook bij die gutterman-dame!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boekentassen?
    En leuke kleurtjes garen!
    Welke dame is dat! Hebben jullie toevallig haar naam?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb haar gemaild om te vragen waar haar advertentie nu stond, en je vindt ze hier: http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/naaien-en-fournituren/m709641390-gutermann-naaigaren-100-3-200-mtr-klosjes-90-kl-nrs.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

      Verwijderen
  4. Wow, wat een leuke boekentassen! Tof zo'n workshop bij je thuis, 't zal wel gezellig geweest zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen