Pagina's

zaterdag 17 augustus 2013

Rommelmarktschat I

Ik ga graag naar rommelmarkten, maar veel te weinig. Een keer per jaar ofzo, wegens niet direct veel rommelmarkten in de buurt.
Ik hoop dan altijd dé schat van mijn leven te vinden, om meestal gewoon met lege handen thuis te komen.
Maar vandaag, vandaag vond ik in Gent een viertal meter van deze echte retrostof.


Ik kon ze natuurlijk niet laten liggen. Al weet ik er eigenlijk niet meteen een doel voor ;). Lijkt me bijna alleen goed voor gordijntjes of een tafellaken... Of hebben jullie andere leuke tips?

6 opmerkingen:

  1. Mooie stof! dat is nog eens leuk rommelmarkt shoppen! Een mooie tas is misschien een idee? de vink tas of nr 27 uit zo geknipt. Succes ermee.

    Misschien vind je het leuk om mij ook te volgen? Ik zou het super leuk vinden. Ben nieuw in blogland. annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kussens voor de tuinstoelen of zo of een picknickdeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooja, picknickdeden, geweldig idee van mieke! of een speeldeken voor binnen ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grote zitkussens met een paspelleke ertussen......of een matras mee overtrekken ......een paar kussens erbij en ge hebt een geweldig hippe retro zithoek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie stof, als je ideeen zoek?
    Kijk even bij mij , ik gebruik namelijk alleen maar dit soort stoffen, ruilen? Lol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige blog! En ik heb gidsen rommelmarkt bieden en bieden gezellige rommelmarkt blog. Als u organisator van de vlooienmarkt zorg er dan hier eigen markt. Het is een gezellige rommelmarkt gids website in Nederland en België.

    rommelmarkten

    BeantwoordenVerwijderen