Pagina's

vrijdag 7 juni 2013

Burda 7828 met paspel, again.

Toen een lieve vriendin deze prachtige bloemenstof van Fragile wou meebrengen voor mij, vanop een stockverkoop, zei ik uiteraard niet neen ;).
Ik kocht er mij een enkele meters gele paspel bij, en enige tijd later was daar deze jurk :).


Tip: ondanks de niet rekbare paspel, dient u de halsnaad toch te verstevigen met naadband. Ik deed dit eerst niet, maar toen lubberde de hals toch. Kon drie kilometer halsnaadmetpaspel weer gaan lostornen, nou, fijn is anders!
Let ook vooral niet op mijn geweldig postuur, maar het is nu eenmaal wat het is ;). Tenzij er iemand goed met photoshop overweg kan? :-p



4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. http://www.destoffenkraam.nl/media/328x246/41345-NaadbandWit_org.jpg
      Zoiets :)
      Om naden te verstevigen, dat is nodig bij kledij voor volwassenen in tricot. Bv ook aan de schoudernaden.

      Verwijderen
  2. Veerle B.6/24/2013

    Ge staat er geweldig goed mee! En dat meen ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wees toch lief voor jezelf, je bent prachtig ! met en zonder dat kleed ! Goed gedaan trouwens !!!

    BeantwoordenVerwijderen