Pagina's

maandag 24 juni 2013

De allereerste Give Away!

Joepie, bijna 50 volgers, 49 om precies te zijn.
Tijd voor mijn allereerste give away!
Ik ben nogal fan van "thema's", zo weten degenen voor wie ik al eens een swapke deed ;), dus stelde ik een klein pakketje samen omtrent de naaimachine!
Wat valt er te winnen?
* een paar naaimachine-oorbellen
* een naaimachine button
* een reststuk naaimachine stof, waar u zeker nog een naaibenodigdhedenzakje ofzo uitkrijgt (Jawel, zo leeg ben ik dan, om u dat zelf te laten doen, tenzij u voor mij een tweetal uur komt babysitten in ruil, of een cadeaubon met wat "tijd" opstuurt, dan doe ik dat voor u! ;) ) En als u niet kan naaien, dan kan u ze altijd rond een leeg koffieblik (bv Grandior) kleven, ook leuk!

Wat moet je ervoor doen?
* mamadammeke volgen
* een reactie posten onder dit bericht

Wanneer wordt de winnaar bekendgemaakt?
Laten we zeggen, op de eerste dag van de grote vakantie! (Ook al heb ik sinds de geboorte van mijn dochter geen vakantie meer, laat staan een grote, ;) ).
Op 1 juli dus!


38 opmerkingen:

  1. oooh wauw super !
    Ik wil graag winnen ;)
    Dan kom ik wel babysitten in ruil ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe heel graag mee!
    Alle reststukjes worden hier ook zorgvuldig (lees: gepropt in een bak) bijgehouden. Heel handig, want alle 7 de (toilet)zakjes voor de juffen en meester werden hiervan gemaakt.

    Gr Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hoor, ik doe ook mee! Volgend deed ik al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohw wat leuk zeg, ik ben ook volger geworden van je toffe blogje.
    De mijne moet ik dringend weer werk van maken.
    Nu duimen maar dat ik eens wat win!

    Gr, katty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veerle Bonte6/24/2013

    Hooooo, zo'n wijs stofke! :-)))
    Toffe give-away, zal wel zijn dat ik meedoe!
    En ik volg via Naaitselaar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe give away, en zo'n naaimachine oorbellen heb ik nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem6/24/2013

    Als BV gevende mama van een bijna 1- jarige en beginnend naaister, volg ik mamadammekes' ideekes via blog en facebookfora.
    Ik heb wel zelf geen blog. Kan dat kwaad?
    Groetjes
    Els Somers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke give away, leuke oorbellen:-D
    ik ga je zeker volgen,, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem6/24/2013

    Wat leuk! Ik doe ook graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof thema. Zot leuke oorbellen!
    Ik doe ook graag mee, en volger was ik al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk thema natuurlijk he, darr doen we aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lise de block-bury6/24/2013

    ik volgde je al :) is dat ook goed? ;) Pinterestgewijs !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh leuk, leuk, leuk! Als beginnend naaister mag mijn collectie stofjes nog flink uitgebreid worden! En ..... I like earrings!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk dat we allemaal willen winnen! Alle stofjes zijn welkom, maar ook de naaimachientjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik doe ook graag mee!
    sinds kort heb ik de oorringen herontdekt, was er jaren 'allergisch' (?) aan en het begint al een beetje een verslaving te worden. Dus, de naaimachine oorringen zouden hier welkom zijn :) alsook dat stukje stof! Ideaal om een tasje mee te maken om mijn rondslingerende schaar, tornmesje e.d. in op te bergen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik doe ook graag mee, en met dit stofje maak ik dan een naaimachine hoes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben volger, dus ik doe ook graag mee.
    En wat die vakantie betreft: dat komt wel terug zulle, beetje geduld, beetje veeeeeeeeeeeeeeeeeel geduld hebben... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ingrid6/24/2013

    ik doe zeker graag mee ,dat stofje zal zeker van pas komen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wil die button zeker wel. en dat restje stof lijkt me ook nog genoeg om er iets moois uit te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En of dat we meedoen!!! Ge zijt dan ook een bron van inspiratie en motivatie om het naaien onder de knie te krijgen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik volgde al eventjes mee en wil ook graag meedoen met je leuke give away. babysitten wil ik ook wel doen hoor, maar vrees dat ik dan langer onderweg ga zijn dan de eigenlijke babysit zou moeten duren :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n leuk stofje! Ik volg je al even en doe dan ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. deborah6/24/2013

    ik volg ook !! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. volgen deed ik ook al, nu het meedoen dus nog! bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe ook mee! Wat een leuk pakketje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik volg ook al even maar meedoen doe ik natuurlijk graag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Inge Huysmans6/24/2013

    Ik ben volger via Feedly. Telt dat ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooh naaispulletjes voor naaisters, that sounds naais :)
    Ik volg!
    woohoobydavina.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hallo bezige bij,tof een give-away daar doe ik aan mee en wat een mooie spulletjes maak jij toch ik weet echt niet waar je de tijd haalt dikke duim en heel mooi pakketje trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hallo graag zou ik jou blog nomineren voor de liebstwer award
    de detail vind je in mijn laatste blogpost
    groetjes Bathseba

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Katleen6/24/2013

    Zo'n super stofje!
    En ik ben al heeeel lang op zoek naar een juweeltje dat met die naaimicrobe te maken heeft...
    De give-away is dus helemaal op mijn lijf geschreven ;-)
    Kortom: ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat leuk :)
    Ik doe zeker mee.

    Mvg Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. pimpampoelie6/27/2013

    Eerste reaktie ooit op een blog, maar hier moet ik aan meedoen!!! Je kleine prutske is in de grote vakantie welkom bij ons en mamadammeke uiteraard ook, als ze de naaimachiene maar meebrengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk ! Ik kwam hier toevallig op je blog, word zeker volger en doe natuurlijk graag mee. Zeker nu ik nog maar pas gaatjes in mijn oren heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoe leuk, al zoveel volgers, maar je maakt dan ook superleuke spulletjes he

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke give away en leuke blog! Smijt snel nog maar wat tutorials online. Deze week eindelijk mijn machine eens boven gehaald. Voorlopig aan het oefenen met stof van oude gordijnen dus een leuk stofje is altijd welkom.

    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Anita H.6/29/2013

    Ik doe mee! sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen