Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Twiet twiet!

Vandaag had ik een superleuke naaidate met Olapa! Ik nam weer véél teveel dingen mee, want ik peins altijd met 15 afgewerkte kledingsstukken naar huis te gaan. In praktijk tetteren wij veel teveel, gaan wij stoffen shoppen en broodjes eten bij haar.
Maar, er werd ook nog genaaid! U herinnert zich misschien, dat ik zei dat het kindje echt wel al genoeg kleren heeft in de huidige maat, awel, dat lostte ik op door alvast aan de volgende maat (98) te beginnen ;).

Patroon: Ottobre 1/2012 n°17 Mail Express
Stof: hier, bij Kersenpitje






Let vooral op de schattige borduurselkes op de zakjes ;).
Mijne zoom werkte ik af met hare coverlock, en nu wil ik natuurlijk ook zo een spel! Wat een grief!!! Geen geknakte tweelingnaadstiksels meer! *begint alvast te sparen*

En met de restjes maakte mijnen date nog een schattig bodyke!



4 opmerkingen:

  1. super schattig! Ja, en diene coverlock staat hier ook op de lijst, maar momenteel nog aan het sparen voor een Bernina, want met mijn soldensinger vloek ik me soms te pletter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zoals in de tijd van toen met kettingbrieven en al ;-) maar omdat ik het zelf fijn vond om te krijgen, geef ik het door: de "Liebster blog award"! Ik vind je blog erg fijn, volg ze dan ook en bij deze een beetje reclame op mijn blog! Wil je zelf meedoen, dan check je maar eens bij mij: http://liesellove.blogspot.be/2013/06/liebster-blog-award.html

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen