Pagina's

woensdag 12 juni 2013

Paatjuh!

Vooreerst mijn excuses voor de netlogsgewijze titel van deze blog, maar het kindje kan nog niet goed praten, en zegt haar 5e woordje nu eenmaal zo.
Louise is namelijk zot van paardjes tegenwoordig! Niet toevallig, want onze buurman is een paardenmarchant. Achter onze tuin lopen er een tiental paarden, en het eerste woordje als ze opstaat is "paatjuh", en het laatste voor ze gaat slapen, is hetzelfde. Kortom, paatjuhs overal, en nu ook op haar nieuwe zomeroutfit.
 
Het superleuke paardenstofje van Liandlo vind u hier, bij Kersenpitje. Het turquoisekleurige stofje is ook van Liandlo, het leuke is dat het net hetzelfde blauw is van de lucht in het andere stofje :).

Patroon: Ottobre 3/2011 n°6 Diamond Deer

 Patroon: Ottobre 3/2012 n°5 Donkey
Afgewerkt met boordstof, maar met alsnog een rekker erin, want anders zakte het af.

 Voor de achterkant oefende ik nog eens met de borduurmachine, en ik vind het paardje persoonlijk best geslaagd :)

Kaasje voor DikkieDik.

9 opmerkingen:

  1. Oh weer zo'n mooi setje.En idd die borduurmachine en zijn baasje hebben dat goed gedaan,dat paardje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! ik zou nu wel bovenste paatjuh zijn hoofd er niet afgeknipt hebben :). Maar voor de rest super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sssst! :p
      Had het foutje ook al gezien ;)
      Maar ja, het is nu zo, ik ga hem er niet voor losmaken :p

      Verwijderen
  3. goed gedaan en proficiat dat je al zo goed met je borduurmachine kan werken! het is zeer goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooi! ik hoop dat mijn eerste borduursels even goed lukken! En anders komt ik bij u in de leer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da broekje is super schattig! En uw borduursel is echt heel geslaagd! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen