Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Zomerhoedje

Dit zomerhoedje stond al een hele poos op het programma, hij lag namelijk al ruim een jaar, netjes geprint gereed.
Dinsdag kwam mijn lieve collega Severine op naaidate, zodat we ons beiden wat wakker konden houden na onze reeks nachtshiften (en natuurlijk vooral gewoon voor de gezelligheid en companie), en op het programma stond toch wel dat bewuste zonnehoedje zeker!
Het was even zoeken naar geschikte stof (ondanks de gigantische stoffenstash ;) ), omdat de stof in alle richtingen moet lopen. Uiteindelijk sneed ik mijn viskes aan, heerlijk zomers, en een leuk blauw polkadotje. Om het af te werken stak ik er een oranjegeel zigzagbandje tussen. Wist ik eindelijk eens wat gedaan met die voorraad zigzagband, die ik nog nooit gebruikte.
Ik maakte het peuterhoedje, ondanks dat zij schreef dat de maatjes nogal ruim waren.
En inderdaad, ik had misschien beter voor het dreumeshoedje gekozen, want ook hier valt het nogal ruim om madammekes hoofd.

Stof: Goldfish - Hoodie (Timeless Treasures)
Stof: Michael Miller





3 opmerkingen: