Pagina's

zondag 16 juni 2013

Nog een zomertenue!

Enkele dagen geleden deed ik samen met mijn lieve gezuster de was in de kasten. We bekeken de kastinhoud van het klein madammeke, en moesten toch nekeer zuchten bij al dat schoons...
En eveneens besluiten, dat die kast meer dan vol genoeg zat, voor een koter van ocheire 20 maand. Na een kleine inventaris gemaakt te hebben van de huidge maat 92, besloot ik dat er nog 2 zomertops en 2 zomershorts bijkonden. Want zo een kleine koter maakt zich nu eenmaal snel vuil, toch?

Vandaag presenteer ik u, de eerste van deze 2 ensembles. Ik zette voor een keertje zelfs mijn kleine afkeer voor babyroze, en pastelkleuren in het algemeen, opzij.

Stof: Bambi's van Znok en roze tricot, die ik eens scoorde op Stof De Stofkes
Patroon shirt: Ottobre 3/2011 n° 6 Diamond Deer
Patroon short: Ottobre 3/2011 n° 5Bubble Stripes


10 opmerkingen: