Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Boekentassjakosj

Nog een boekentassjakosjke gemaakt, om mijn patroon en werkwijze op punt te stellen.
Dat is nu wel allemaal bijna op punt!
Al ga ik er nu nog eentje maken voor kindjes, met hengsels op de rug, en daarna maak ik 5 jaar zelf geen boekentassen meer :p.

De buitenstof is gelamineerd katoen, afgewerkt met lederen biais en paspel, die biais vond ik wel moeilijk bevestigen in de hoekjes en dat is er wel een beetje aan te zien :s.
Doe ik overigens zo mijn best om de mooiste stukken de knippen, bv dat vogeltje centraal op de flap, vergeet ik dat mijn oor daar nog moet komen en nu is ie onthoofd :(.

Stof en alle andere benodigdheden: Creasis
 
 
 

Zakje aan de binnenkant. Zoals u misschien ziet, moet het keergat nog gedicht worden ;).


11 opmerkingen:

  1. Wat een mooitje! Super. Mooi ook met dat leer. En ja, dat lijkt me heeeeel lastig stikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk resultaat zeg!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem12/27/2013

    schoon stofje! Jammer van het vogelhoofdje wel, maar we leren uit onze fouten hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem12/28/2013

    whow, daar mag je fier op zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaai daar durf ik mij toch nog niet aan te wagen, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gedaan!!
    Staat hier ook op mijn lijstje, maar das zo'n "Dat schuif ik steeds op de lange baan"-projectje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Ik heb me ook al eens aan een exemplaar uit 'tassen maken de vrouw' gewaagd, maar daar durf ik geen foto's van op het internet te zwieren :-D

    BeantwoordenVerwijderen