Pagina's

zondag 8 december 2013

Variatie A-lijn kleedje

Drukke dagen met mijn oh zo drukke to-do-list!
Het weekend van 17 - 18 - 19 januari 2014 wordt het nieuwe workshopprogramma voorgesteld bij Creasis, dus moeten mijn werkjes ook klaar zijn voor die dagen. Reken daar nog was swap- en kerstcadeaus bij, en het wordt helemaal druk.
Deze herfst gaf ik mijn eerste workshop, namelijk "het A-lijn kleedje". Het was zo een succes dat er voor het komende seizoen een variatie hierop op het programma staat, hopelijk met evenveel succes!

Stof: Meadow Meet Up - Michael Miller
 

6 opmerkingen:

  1. Oh, wat een vrolijk, kleurrijk stofje! Dat zou hier ook een groot succes zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een heel mooi kleedje! 't Is een mooie variatie op de klassieker he! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem12/08/2013

    Heel erg mooi! Super mooie print! Helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Leuke knoopjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen