Pagina's

maandag 16 december 2013

Gehaakte eekhoorn

Of ik een eekhoorntje wou haken voor de nieuwjaar van hare vriend, vroeg ons babysitmeisje mij. Hare vriend ziet namelijk graag eekhoorntjes.
Omdat ik zo moeilijk neen kan zeggen, en ook omdat het zo een braaf meisje is, nam ik het er nog bij op de overvolle to do list.
Ze wou er eentje met een hartje *de liefde he*, dus verving ik het eikeltje, door een hartje.

Patroon
Juist van zijn ogen ben ik zelf niet echt content, ik vind ze te groot :(.
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Volgende keer veiligheidsoogjes gebruiken ;-)

    Leuk beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marie Danneels12/17/2013

    Maar....zo lief en schoon, echt waar. Laat die ogen maar, ik vind dat kei lief zo'n grote kijkers. Prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wrm geen fluffy staart? :p

    BeantwoordenVerwijderen