Pagina's

donderdag 5 december 2013

La Maison Victor: vanaf NU in de winkel!

Joepie, daar is ie dan! Het eerste magazine van La Maison Victor!
Het nieuwste en hipste naaimagazine van het land, waar ik als fiere patroontester aan mocht meewerken.

Kostprijs: 6,95 euro

Met duidelijke en uitgebreide patroonbeschrijvingen :).


Een voorsmaakje, voor elk wat wils!

Voor meisjes:
 Voor jongens:
Voor recycleerders:
Voor vrouwen:
Voor vrouwen met een maatje meer:
Voor mannen:
Voor haaksters en breisters:

Tips & Tricks.



Jammer genoeg staan er geen foto's van mijn naaisels in het magazine, met dank aan Bpost om mijn pakketje mét trackingcode kwijt te spelen :-(. Jawel, ik ben nog steeds enorm pissed, vooral over de opvolging (of het gebrek eraan) en behandeling door Bpost.
U kan hier nog eens kijken naar mijn Guirlandejurkje, hier naar mijn eerste pauwenrokje en hier naar mijn tweede exemplaar. Ze zo allemaal nog eens te zien doet me extra pijn precies. Al mijn liefde en werk, zomaar, kwijt. :'(



12 opmerkingen:

  1. Heel mooi je uitvoeringen die je gemaakt hebt, jammer dat ze verloren gegaan zijn. Maar het is een geweldig naaimagazine ik kijk al uit naar het volgende groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zonde van jouw mooie versiess - awoert voor bpost zeg ik dan!
    Magazine ziet er geweldig uit, is het gewoon in de krantenwinkel te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je creatie super geslaagd, spijtig dat het verloren is gegaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoonweg verloren gegaan? Amai daar ik ook slechtgezind van worden zeg. Ze waren super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verschrikkelijk dat het verloren is :(((

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer he van je werk maar ze zijn wel supermooi hoor!! en waar kan je dat tijdschrift kopen eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er een tof magazine uit! Ik ga het direct op mijn verlanglijstje zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het vanavond ingekeken bij iemand. Ziet er super uit!!!
    Maar wat erg zeg van je verloren gegane pakketje en dat je dan niet in het blad kon!!
    Damn you Bpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie weet zie je binnenkort iemand rondlopen in 1 van je creaties ;-)....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is al overal uitverkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je mooie creaties zomaar spoorloos verdwenen zijn. En hier heb ik ook het boek gekocht en al enkele dingen uit gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen