Pagina's

maandag 23 december 2013

Poezenkussen XL

Als ik hierna nog een kussen wil maken, hou mij tegen alstublieft!
Ik vrees dat we namelijk anders noodgedwongen een sofa gaan moeten bijkopen.

Mijne vriend bleef maar zagen over de nieuwe kussens (hier en hier). Ze waren te klein, hij kon hem er niet gemakkelijk opleggen, kreeg er nekpijn van, en meer van dat getrunt.
Daarom maakte ik, speciaal voor hem, een dik en extra groot kussen met een paneel van SPX.
De andere kant maakte ik met de stof uit dezelfde reeks, waar ik eerder al een zeteltje mee herbekleedde.

Kijk, en smelt... <3


5 opmerkingen:

  1. Anoniem12/23/2013

    Zeer mooi! Van waar kom je met dat paneel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12/23/2013

    Als je truntige vent nu niet zwijgt ;-) ! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat schattig! Jammer dat je niet weet waar je het paneel kan kopen!
    Groetjes en fijne feestdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen