Pagina's

woensdag 25 december 2013

Vinktas met muskes

Joehoe, EINDELIJK tijd gehad om nog eens wat voor mezelf te naaien!
Het To Do-lijstje was afgewerkt voor dit jaar, Louise is 2 dagen logeren bij mijn moeder, en voor het huishouden heb ik mijn ogen dichtgeknepen onder het motto "het is Kerstdag voor iedereen he, en ik moet al gaan werken ook". :p
Tussen mijn avondshiften door maakte ik een Vinktas voor mezelf met een allerschattigst vogelstofje!
De hengsels maak ik altijd wat langer, want ik vind de voorgeschreven lengte te kort, daar ik mijn tassen liefst over de schouder draag.
Evenals vorige keer stak ik er nog een tas tussen in wattine om hem wat zachter en dikker te maken.

Stof: A Garden For Olivia - In The Beginning Fabrics
Patroon: Vinktas - Ik Ben Vink

Op de voorzak nog twee kamsnapskes tegen het "gapen". Omdat het Kerstmis is, nam ik gouden sterrekessnaps.


En morgen, morgen wordt er niet genaaid, morgen wordt er opgeruimd, gestofzuigd en gedweild en wordt het madammeke zo spoedig mogelijk weer opgehaald, want ze wordt gemist!

7 opmerkingen: