Pagina's

maandag 23 december 2013

Hoera voor Secret Santa Swaps!!!

Joehoe!!! Ik moet dan wel werken met de kerstdagen (kinders worden nu eenmaal ook met kerst geboren ;) ), maar de postbode maakte zonet veel goed!

Van Veerle kreeg ik, voor de swap van Hobby Naaiwerkjes, twee handige en mooie hangertjes om speldjes/haaraccesoires op te hangen, waarvan eentje gevuld met keichique speldjes!
Een speldjeshanger kan ik bij deze wissen van mijn swapinspiratiebordje.
Ze krijgen dadelijk een leuke plaats bij de verzorgingstafel :).


Van Anneleen, van de blog Jazzy Kitschen, kreeg ik ook een formitastisch postpakket voor de Secret Santa Blogswap!
* onderzettertjes
* retro-tas met een potje cacoa om de naaiavonden extra gezellig te maken
* een GSM-hoesje
* een leuk buideltje met speldjes voor Louise, de hangertjes van Veerle gaan snel volhangen dus!


Allebei heel erg bedankt dames, ik ben echt superdesuperblij ermee! You made my day!

2 opmerkingen:

  1. Blij dat het heelhuids aangekomen is!! :-) Nog een tip voor de onderzetters, ik heb ze behandeld tegen water maar ik heb er zelf ook gemaakt en bij eerste gebruik toch niet zo waterbestendig (sommigen hadden een kringetje). Als je vernis in huis hebt, kan een extra laagje geen kwaad denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, ik ben zo blij dat je de uiltjes mooi vindt!

    wist totaal niet wat te maken, en toen ik het uiltje zag, wist ik het : dit ga ik maken

    Normaal is het de bedoeling om aan het andere hangertje, diademen te hangen, maar speldjes kan ook natuurlijk he

    liefs
    Veerle (ofte crealiesje)

    BeantwoordenVerwijderen