Pagina's

zondag 22 december 2013

Secret Santa Blogswap voor Jaklientje

Voor de SSS kreeg ik Cannelien toegewezen.
Tijdens het rondsnuisteren op haar blog ontdekte ik al snel Jaklien. De naam alleen al *smelt*, geweldig!
En dan heb je dat schattig koppie nog niet gezien!
De beslissing was snel gemaakt, een kleedje voor Jaklientje, dat zou het worden!
Ik maakte een 74/80, tegen dat ze die aankan zijn de ergste wintermaanden voorbij. Moest ze toch een groeispurt krijgen, dan kan ze het natuurlijk ook aan met een kousenbroekje en een souspulleke onder. Zo draagt mijn dochter ze ook gewoon door in de koude maanden.
De onderste boord van de stof, die met die blaadjes, knipte ik er af, net zoals bij mijn kussens. Ik vind de stof zo beter tot zijn recht komen, en zeker in zo een klein maatje.

Stof: Nuts For Dinner - Michael Miller
Patroon: Minikrea

In mijn knopendoos vond ik de perfecte match! Jammer genoeg liet mijn knoopsgatenfunctie het halverwege afweten en was het wat sukkelen, maar al bij al zijn ze redelijk gelukt, als ge niet té nauw gaat kijken. ;)


En nog een klein extraatje, een labeldoekje.




Veel plezier ermee Annelien en Jaklien! Hopelijk zijn jullie er blij mee!




In tussen heeft Annelien het pakje goed ontvangen en mailde ze onder andere dit:
"Ik ben echt super tevreden met mijn secret-santa-pakje. Ik heb er zelfs een ontzettend goed gevoel door gekregen dat iemand mij zo aangenaam kan verrassen met iets dat perfect bij mij past! Meer dan geslaagd dus! :-)"
Voila, zij blij, ik nog veel blijerderderder dat mijn swapje zo goed ontvangen werd!

 En nu is het spannend afwachten tot ik mijn cadeautje in de bus vind! *whoopwhoop*

6 opmerkingen:

  1. wouw ! ik smelt van dat jurkje wat gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk zo'n swap... dringend tijd dat ik ook eens met eentje meedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Swappen is heel leuk ja, ik ga er zeker nog meedoen :). Ben in blijde verwachting van 2 cadeautjes die mijn kant uitkomen, normaal gezien ook voor kerst. Ben keibenieuwd! Echt spannend!

      Verwijderen
  3. Marie Danneels12/22/2013

    Weerom zo'n mooi sprookjeskleedje jaja, de mama heeft ook een zwak voor zulke stofkes -))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo leuk, wil daar ook wel eens aan mee doen.


    staruur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen