Pagina's

vrijdag 6 december 2013

Nuts For Dinner - kussentjes

Ooo, wat was ik op slag verliefd, toen ik Nuts For Dinner zag van Michael Miller, mijn lievelingsdesigner.
Zo verliefd, dat ik me 5 yard kocht bij Hawthorne Threads. Ik weet het, het is erover, maar ik had er dan ook zoveel plannen mee: kussens voor in de zetel, een logeerkoffertje voor Louise, een A-lijn kleedje voor nu, en een zwierkleedje voor binnen een paar jaar.
Bij Pindanutjes kocht ik de bijhorende stofjes uit dezelfde collectie, bij De Stoffenkamer gestippelde paspel, en de binnenkussens komen van de Action.

Ik zette mijn Facebook/Pinterest/Bloglovinblocker (Cold Turkey) op van 11 - 20 uur, deed het madammeke naar de crèche, ruimde mijn huis op en werkte mijne Mount Everest met te plooien en te strijken was bij.
Tussendoor mocht ik elk uurtje een kussentje in elkaar naaien van mezelf.
Erg lang duurde dat niet, want de stofdelen lagen al een paar dagen overlockt en alles klaar ;).

Stof: Nuts For Dinner - Michael Miller

Stoffen van links naar rechts (allemaal Michael Miller):
Tiny Small Tiles Ditsy Emerald
Norwegian Woods Forest Arcornucopia
Tiny Small Tiles Ditsy Teal
Tiny Small Tiles Ditsy Clementine

 

 

8 opmerkingen:

  1. Ooooh, die zijn allemaal supertof! Die wil ik ook wel in mijne zetel hebben liggen :-D

    En karakter seg, van 11u tot 20u blocken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai uwe zetel ziet er ineens een pak vrolijker uit. Dat nodigt uit tot een kussengevecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ge hebt u duidelijk niet ingehouden!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, deze post komt nét op tijd. Ik kocht dat lapje vorige week en maakte er een babyjurkje van... maar voor mijn madam heb ik een bijpassend stofje nodig dat ik uiteraard nergens vond... Met jouw geweldige tip is mijne portemonnee sebiet een beeken leger ;) Merci hé!

    BeantwoordenVerwijderen