Pagina's

zondag 29 december 2013

Zilverklei-juweel II

Enkele maanden geleden volgde ik al eens een workshop zilverklei bij tante Sis, en vandaag was het tijd voor deel II!
Mijn oorbelletjes wachtten namelijk nog op een bijpassend nekjuweel.
Een leuke namiddag met de collega's en een heerlijk bordje tartiflette later (merci daarvoor James!), is mijn bijouxken af!

Edit 30/12/2013
Intussen ben ik ook mijn ring gaan oppikken, die zat nog in de oven toen ik naar huis ging gisteren.
Het is een heel eenvoudig plaatje voor op een wisselring, vastgezet met een petrolkleurig draaibolleke, een van mijn lievelingskleuren, en tevens de hoofdkleur van mijn nieuw (gekocht) kleedje en bijpassende gilet.


Voila, ik zal kunnen feesten in stijl!

10 opmerkingen:

  1. Zo te zien ben je helemaal klaar om te feesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O... Ik heb er zo eentje dat geplet is, nu weet ik waar ik moet zijn voor vervanging ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem12/29/2013

    Wat mooi en inderdaad klaar voor een feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marie Danneels12/30/2013

    En ....? Wat kunde gij nog allemaal ???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, da's mooi! Dat mag je onthouden voor mij voor een volgend swappertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan gaan we het budget wel een groot stukske mogen verhogen peins ik ;) Zilver is niet goedkoop he :p.

      Verwijderen
  6. Prachtig! Leuk, zo'n setje!

    BeantwoordenVerwijderen