Pagina's

vrijdag 20 december 2013

Naaimachinehoes

Mijn vorige naaimachinehoes maakte ik op maat van mijn vorige naaimachinen, een Singerke met een handvat in het midden.
Mijn huidige naaimachine, een Brother Innov'is 50, heeft haar handvat meer naar rechts, dus dat kwam niet mooi uit.
Tijd voor een nieuwe dus, met het gat op de juiste plaats!
Eveneens promomateriaal voor een workshop van mijn galante zelve, bij Creasis komend seizoen.

Patroon: zelfgetekend
Stofjes: allemaal bij Creasis
 

Zakjes opzij.
De zijkanten heb ik afgerond bovenaan, in tegenstelling tot die in mijn tutorial. Ik vind ze eigenlijk wel mooier, zo afgerond. 

 Ik gebruikte Vlieseline H640 om te verstevigen, zo blijft ze mooi staan.

 

En dit is mijn vorige naaimachinehoes, met Tildastofjes. Die geef ik cadeau aan mijn ander Brotherke, de Innov'is 900.


Ik schrijf ineens een overlockmachinehoes op mijn To do lijstje se.

4 opmerkingen: